A Pannonhalmi Bencés Főapátság for-benefit célkitűzései és a kolostorturizmus megvalósítására irányuló marketingstratégia elemzése

Pappné Tóth Mirjam (2021) A Pannonhalmi Bencés Főapátság for-benefit célkitűzései és a kolostorturizmus megvalósítására irányuló marketingstratégia elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of A Pannonhalmi Bencés Főapátság for-benefit célkitűzései és a kolostorturizmus megvalósítására irányuló marketingstratgia elemzése.pdf] PDF
A Pannonhalmi Bencés Főapátság for-benefit célkitűzései és a kolostorturizmus megvalósítására irányuló marketingstratgia elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_TÁV_ Tóth Mirjam.pdf] PDF
BA_TÁV_ Tóth Mirjam.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (229kB)

Absztrakt (kivonat)

A Pannonhalmi Főapátság for-benefit tevékenységeinek palettája nemzetközi összehasonlításban sem mondható elhanyagolhatónak – jóllehet a szomszédos Ausztria és más fejlett országok kolostorai esetében találhatunk sokkal intenzívebb és jobban szervezett for-profit üzletágakat. Jelen pillanatban a termék- és szolgáltatásportfólió egészét tekintve mindössze a borok esetében lehet megfigyelni egy tudatos marketingmixet. A borok sikeres márkázási stratégiájához és egységes megjelenéséhez hasonlóan – ahhoz igazodva, arra építve – a Főapátságnak a következő években meg kellene céloznia a többi terméke egységes arculatának kidolgozását és megvalósítását. A Főapátság for-benefit tevékenységeinek területén jelenleg teljesen kiaknázatlan lehetőség a kolostorturizmus kialakítása. Ennek kapcsán felvázoltam azokat a területeket, amelyeken a marketing erősítését tartom célszerűnek annak érdekében, hogy a Főapátság, mint egész évben elérhető elvonulási lehetőség, stresszmentes környezet tudatosodjon a célpiac szereplőiben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: for benefit, for profit, kolostor, kolostorturizmus, marketingstratégia, Pannonhalma
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Nov. 05. 13:02
Utolsó módosítás: 2021. Nov. 05. 13:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet