Sipiczki Ádám (2021) Értékesítési menedzsment és azt kiszolgáló és támogató rendszerek. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Záró dolgozat_Sipiczki Ádám_QVHLQB_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (591kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom célja a, hogy a Messer Hungarogáz Kft.-n keresztül bemutassam az értékesítés menedzsmentet( ezen belül a személyes eladás,üzletkötést) és ezt támogató és kiszolgáló rendszereket. A dolgozat megírása előtt már a cég alkalmazásában álltam, mint értékesítési asszisztens a Különleges gázok értékesítési osztályán. A dolgozat első felében szakmai gyakorlatomról írok, melyben bemutatom a céget és a foglalkozási körét, felépítését és működését. Továbbá a mindennapi munkám során elvégzendő feladatok közül 3-at részletesebben, mint pl. rendelések feldolgozása. Az ott szerzett tapasztalatok illetve kollégák tapasztalatait és elmondásait is felhasználva. Egyértelműen látható, hogy az e-fajta iparágakban (ipari gázok) nélkülözhetetlen a személyes kapcsolat, találkozás, a rendszer kiépítések, felméréseket követelnek meg, illetve a gázkeverékek megfelelő ajánlásához is szükséges a személyes egyeztetés. Tapasztalt és felkészült szakmai gárdával milyen könnyen lehet a vevői elégedetlensége elé menni, megelőzni ezeket. Ebben nagy segítség a megfelelő információk áramlása és rendelkezésre állása, az információs, integrációs rendszerek felépítéséről és fajtáikról írtam, bővebben a cég által használt rendszerekről, amiket az értékesítési részleg használ. A Messernél az egyik legelterjedtebb vállalatirányítási rendszerben ERP-ben dolgoznak az SAP-ban. a modulok összekapcsolódnak, értékesítés, beszerzés üzem egyaránt ezt használja. Egyik legfontosabb tulajdonsága,hogy visszakövethető. Ahhoz, hogy a az értékesítés könnyebben menjen folyamatos támogatás kell a dolgozóknak és a visszacsatolások is pontosabbak lesznek ha a cégek ügyfélkapcsolat-kezelő rendszereket használnak, mint pl. CRM rendszer.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, információrendszerek, személyes eladás, személyes üzletkötés, vállalatirányítási információs rendszer(ek) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Nov. 05. 13:02 |
Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 05. 13:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |