A gumiabroncs gyártók online megjelenésének hatékonyságvizsgálata, különös tekintettel a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. honlapjára

Nagy Ádám István (2013) A gumiabroncs gyártók online megjelenésének hatékonyságvizsgálata, különös tekintettel a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. honlapjára. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of D_17024_YCMM2E - Nagy Ádám István.pdf] PDF
D_17024_YCMM2E - Nagy Ádám István.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Online értékesítés, Online piactér, Fogyasztói magatartás
Depositing User: Erzsébet Kovály
Date Deposited: 2021. Oct. 22. 06:15
Last Modified: 2021. Oct. 22. 06:15

Actions (login required)

View Item View Item