Nagy Ádám István (2013) A gumiabroncs gyártók online megjelenésének hatékonyságvizsgálata, különös tekintettel a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. honlapjára. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_17024_YCMM2E - Nagy Ádám István.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online értékesítés, Online piactér, Fogyasztói magatartás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Okt. 22. 06:15 |
Utolsó módosítás: | 2021. Okt. 22. 06:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |