A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül

Mátray Alexandra (2013) A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17006_HZ9ZYO - Mátray Alexandra.pdf] PDF
D_17006_HZ9ZYO - Mátray Alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Fogyasztói magatartás, Luxusmarketing, Gucci
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Okt. 08. 10:31
Utolsó módosítás: 2021. Okt. 08. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet