Velkei Zsuzsanna Dóra (2021) A Mathias Corvinus Collegium 2021-es felvételi kampányának elemzése marketingkommunikációs szempontból. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Velkei Zsuzsanna - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2040. Május 29.. Download (4MB) |
|
PDF
Velkei Zsuzsanna - szakdolgozat bizalmas - nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (103kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a szakirodalmi áttekintés során ismertetem a marketingkommunikációelméleti alapjait, eszköztárát illetve a kampánytervezés alapjait, majd ismertetem a MathiasCorvinus Collegium felvételi kampányával kapcsolatos kutatási kérdéseimet, a kérdésekmegválaszolásához használt kutatásmódszertani eszközöket. Ezt követően bemutatom aMathias Corvinus Collegium Egyetemi Programját, illetve a felvételi kampánytáltalánosságban. A kampányt továbbá elemzem cél, célközönség, költségvetés és üzenetszempontjából. A legfőbb irányelvek után pedig részletesen sorra veszem, melymarketingkommunikációs eszközöket használt az MCC a kampány során, hagyományos, nemhagyományos, illetve online kommunikációs eszközök tekintetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | felsőoktatási intézmények, marketing, marketing-kampány, marketingkommunikáció, MCC |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 25. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 25. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |