A Mathias Corvinus Collegium 2021-es felvételi kampányának elemzése marketingkommunikációs szempontból

Velkei Zsuzsanna Dóra (2021) A Mathias Corvinus Collegium 2021-es felvételi kampányának elemzése marketingkommunikációs szempontból. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Velkei Zsuzsanna - Szakdolgozat.pdf] PDF
Velkei Zsuzsanna - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2040. Május 29..

Download (4MB)
[thumbnail of Velkei Zsuzsanna - szakdolgozat bizalmas - nyilatkozat.pdf] PDF
Velkei Zsuzsanna - szakdolgozat bizalmas - nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (103kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a szakirodalmi áttekintés során ismertetem a marketingkommunikációelméleti alapjait, eszköztárát illetve a kampánytervezés alapjait, majd ismertetem a MathiasCorvinus Collegium felvételi kampányával kapcsolatos kutatási kérdéseimet, a kérdésekmegválaszolásához használt kutatásmódszertani eszközöket. Ezt követően bemutatom aMathias Corvinus Collegium Egyetemi Programját, illetve a felvételi kampánytáltalánosságban. A kampányt továbbá elemzem cél, célközönség, költségvetés és üzenetszempontjából. A legfőbb irányelvek után pedig részletesen sorra veszem, melymarketingkommunikációs eszközöket használt az MCC a kampány során, hagyományos, nemhagyományos, illetve online kommunikációs eszközök tekintetében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: felsőoktatási intézmények, marketing, marketing-kampány, marketingkommunikáció, MCC
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:16
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet