Tóth Bence Attila (2021) A politikai marketing szerepe a 2020-as amerikai elnökválasztásban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Politikai marketing szerepe a 2020-as amerikai elnokvalasztasban (Toth Bence).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Ennek a munkának a célja betekintést nyerni a 2020-as amerikai elnökválasztásban felhasznált politikai marketingeszközökbe. A kutatási kérdés Biden győzelmének okaira keresi a választ. A dolgozat egy szekunder és egy primer kutatásból áll. A szekunder kutatás bemutatja magát a politikai marketinget és az említett kampányban való alkalmazását, a primer kutatás pedig 360 amerikai szavazókorú állampolgár válaszainak segítségével szolgáltat empirikus adatot a dolgozat kutatási kérdésének megválaszolásához. A dolgozat eredménye, hogy Joe Biden győzelmét külső és belső tényezőknek egyaránt köszönhette. A külső tényezők közül a Trump kormány által nem megfelelően kezelt Covid-19 járvány és BLM mozgalom voltak a legfontosabbak. A belső tényezők pedig Biden mérsékelten baloldali állásfoglalása és a bizonytalan államok kampánycélzása volt. Bident jelentős előnyhöz juttatta az éghajlatvédelemben foglalt álláspontja és az egészségügyi programjai.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | amerikai elnökválasztás, Biden, politikai marketing, Trump, választási kampány |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 25. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 25. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |