A H1 Systems Kft. online jelenléte

Ugrai Bálint (2021) A H1 Systems Kft. online jelenléte. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Ugrai Bálint_Záródolgozat_AGS760.pdf] PDF
Ugrai Bálint_Záródolgozat_AGS760.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (963kB)

Absztrakt (kivonat)

A 21. században az internet a mindennapunk részévé vált. Használata az élet számos területén nemcsak mindennapi, hanem szakmai életben is fontos. Naponta 5,4 milliárd keresés történik. Az internet hatalmas lehetőségeket és könnyítéseket kínál úgy az emberek, mint vállalkozások számára. Megkönnyíti számunkra a kapcsolattartást, vásárlást, véleménynyilvánítást és emberek millióinak biztosít munkahelyet. Az üzleti világban is új kapukat nyitott meg az online világ. Sokkal több emberhez tudjuk eljuttatni az üzenetünket, könnyebben tudjuk szegmentálni a piacot, trendeket hozhatunk létre, kapcsolat építési lehetőségeket nyújt és megnövelhetjük a vállalkozásunk népszerűségét. Egy sikeres vállalkozáshoz mára elengedhetetlenné vált az online térben való megjelenés. A közösségi médiával, saját honlap létrehozásával és a munkáltatói márkaépítés eszközeivel megsokszorosíthatjuk a bevételünket. Azért ezt a témát választottam, mert szerettem volna tájékozottabb lenni egy olyan marketing eszközben, ahol a legkisebb részletek elhibázása is hosszú távú veszteséget tud okozni.  Érdekesnek találom ezen részletek logikai hátterét és azt, hogy az emberek tudat alattiára milyen hatással tudunk lenni például azzal, ha megfelelő színt használunk az oldalunkhoz. A szakdolgozatom célja az, hogy megmutassam hogyan tudunk felépíteni egy üzleti weboldalt. Mik azok a szempontok, amiket figyelembe kell vennünk az oldal műszaki hátterével és a design-al kapcsolatban. Részletezni fogom az employer branding-el kapcsolatos fogalmakat és kialakítását és leírom a H1 Systems Kft. hogyan használja az online eszközöket. A harmadik fejezetben bemutatom miből áll össze egy sikeres weboldal. Milyen hibákat kell elkerülnünk és milyen design elemeket kell alkalmaznunk a megfelelő összhang érdekében. Szó lesz még egy oldal technikai hátteréről is például a keresőoptimalizálás működéséről. A negyedik fejezetben leírom a, hogyan építsük fel a közösségi médiában való megjelenésünket ahhoz, hogy népszerűségre tegyünk szert. Az ötödik fejezetben a H1 Systems Kft.-t elemzem, milyen oldalakon van jelen és hol milyen benyomást kelt. Elemezni fogom az online oldalainak felépítési elemeit. A hatodik fejezetben az employer branding-et fogom részletezni, miért fontos sok munkát belefektetni és hogyan tudjuk vele a fiatal tehetségeket a mi vállalkozásunkhoz csábítani. Illetve szó lesz H1 Systems Kft. online employer branding részleteiről is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, e-marketing - elektronikus marketing, internetmarketing, marketingcsatorna, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:16
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet