Vidra Eszter (2021) A Coop üzletlánc online értékesítése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A_Coop_üzletlánc_online_értékesítése__IDDG23_Vidra_Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
A_Coop_üzletlánc_online_értékesítése_IDDG23_Vidra_Eszter_melléklet.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (148kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az FMCG üzletláncok, azon belül is a Coop üzletlánc online értékesítésének változásai, fejlődései a fő témája a szakdolgozatomnak. A témaválasztásában nagy hatással volt rám a járvány helyzet, illetve, hogy jobban megismerjem a gyorsan forgó termékeknek az online értékesítését. Összességében szerettem volna megfigyelni a Magyarország FMCG üzleteinek a stratégiáját, azon belül is pedig a Coop üzletláncra helyeztem a hangsúlyt. Megfigyeléseimet összegezve megállapítottam, hogy még jelenleg nem olyan nagy mértékben van elterjedve az online élelmiszerek vásárlása, viszont jó úton halad a gyors fejlődésben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | applikáció, Coop, fmcg, online értékesítés, üzletláncok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 25. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 25. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |