Ujlakiné Szegedi Nikoletta (2021) Az EuDiákok Iskolaszövetkezet online marketingkommunikációs tevékenysége a covid-19 megjelenése alatt 2020-ban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Az EuDiákok Iskolaszövetkezet online marketingkommunikációs tevékenysége a covid 19 megjelenése alatt 2020-ban.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2036. Május 25.. Download (1MB) |
|
PDF
Ujlakiné Szegedi Nikoletta kérelem szakdolgozat titkosításhoz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (301kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban az euDiákok Iskolaszövetkezet marketingkommunikációs stratégiáját elemzem a covid 19 kialakulása idején. Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy hogyan lép fel az euDiákok Iskolaszövetkezet a közösségi platformokon és milyen eredményeket ér el vele a fiatalok preferenciái alapján a covid-19 megjelenése után. Egyúttal elemzés alá veszem a hallgatók közösségi médiában folytatott tevékenységét, munkavállalási attitűdjüket. Azt vizsgálom, mely tényezők befolyásolják a diákok munkavállalási szokásait.Az internet berobbanása gyökeresen megváltoztatta az emberek közötti kommunikációt és ezzel együtt a vállalkozások marketing kommunikációját is. A legnagyobb változást a közösségi portálok megjelenése okozta. A social media felületeket mára már emberek milliói használják a mindennapjaikban. A használatuknak köszönhetően a kommunikációs szokások megváltoztak. Ez azt eredményezte, hogy a cégek életében elengedhetetlenné vált ezeknek a közösségi média felületeknek a használata. A közösségi marketing egy új lehetőség az üzleti kommunikáció megvalósítására. Az egyirányú kommunikációt felváltja a kétirányú kommunikáció. Azonban ahhoz, hogy egy vállalkozás teljes mértékben ki tudja használni és a megfelelően tudja alkalmazni ezeket a csatornákat fontos ismernie az általa megcélozni kívánt közösséget. Dolgozatomban a közösségi média szerepét mutatom be az EuDiákok Iskolaszövetkezet marketingkommunikációs tevékenységén keresztül. Ugyanakkor nemcsak a cég szemszögéből szeretném bemutatni. A diákok oldaláról is fontos volt megtudnom, mik azok a kommunikációs csatornák, amelyeket az Y és a Z generáció is napi szinten használ ugyanis a cégnek fontos tisztában lennie, hogy a megfelelően megválasztott kommunikációs stratégiát alkalmazza.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, iskolaszövetkezet, közösségi média, marketingcsatorna, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 25. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 25. 10:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |