A Raiffeisen Bank marketingstartégiája a Hűségprogramban

Urbán Petra (2021) A Raiffeisen Bank marketingstartégiája a Hűségprogramban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Urban_Petra_zarodolgozat_HusegprogramBank_vegleges.pdf] PDF
Urban_Petra_zarodolgozat_HusegprogramBank_vegleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja a Raiffeisen Bank Zrt. Hűségprogram marketingstratégiájának bemutatása és egyes Bankoknál meglévő Hűségprogramok vizsgálata a magyar emberek körében. Dolgozatomban kifejtem a lojalitás meghatározását, a kommunikációs eszközöket, valamint a vásárlók döntésképét. A dolgozatomban bemutatom a kétszintű bankokat Magyarországon, majd a hűségprogramok működését, fajtáit, kialakulását, ezek előnyeit és hátrányait és a Raiffeisen Bank Hűségprogramját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: akcióprogram(ok), ábrák, bank, bankkártyahasználat, márkahűség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:16
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet