Urbán Petra (2021) A Raiffeisen Bank marketingstartégiája a Hűségprogramban. Külkereskedelmi Kar.
| 
              
PDF
 Urban_Petra_zarodolgozat_HusegprogramBank_vegleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja a Raiffeisen Bank Zrt. Hűségprogram marketingstratégiájának bemutatása és egyes Bankoknál meglévő Hűségprogramok vizsgálata a magyar emberek körében. Dolgozatomban kifejtem a lojalitás meghatározását, a kommunikációs eszközöket, valamint a vásárlók döntésképét. A dolgozatomban bemutatom a kétszintű bankokat Magyarországon, majd a hűségprogramok működését, fajtáit, kialakulását, ezek előnyeit és hátrányait és a Raiffeisen Bank Hűségprogramját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | akcióprogram(ok), ábrák, bank, bankkártyahasználat, márkahűség | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 25. 10:16 | 
| Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 25. 10:16 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
