Közösségi média alkalmazása a marketingben

Trancsik Zsanett Kármen (2021) Közösségi média alkalmazása a marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat Trancsik Zsanett.pdf] PDF
Záródolgozat Trancsik Zsanett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (662kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő témájának a közösségi médiát választottam és azt, hogy hogy alkalmazzák a marketingben. Szinte már akkor tudtam, hogy majd a közösségi média lesz a szakdolgozatom tematikája, mikor elkezdtem az egyetemet, hisz napjainkban igen sokat „lógunk” az internet különböző bugyraiban, így úgy gondoltam, hogy ezt a témakört majd biztosan jól kitudom fejteni. Dolgozatomban a színházról, a színház, mint szolgáltatás marketingjéről is szót fogok ejteni, hisz lehetőségem adódott, hogy a szakmai gyakorlatomat egy budapesti színházban töltsem, mégpedig a Bethlen Téri Színházban. Az ott végzett munkám is kötődött a közösségi médiához, így ez a momentum is elősegítette a témaválasztásomat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi kommunikáció, közösségi média, közösségi média marketing, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:15
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet