Vandornyik Szabolcs (2021) Internetes vásárlási szokások, E-marketing és ezek változása a vírushelyzet alatt. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-Vandornyik Szabolcs kereskedelem és marketing FOSZK (5).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az internetes kereskedelem és az E-marketing behálózza az internetet. A mindennapi életünk szerves részévé vált, hogy az internetet használva elégítjük ki a vásárlással kapcsolatos igényeinket. Fogyasztói és eladói szemszögből is információkat gyűjtők az internetes vásárlás és az e-marketing adta lehetőségekről. Valamint vizsgálom a szekunder kutatásomon belül, hogy milyen viselkedés jellemzi az online vásárlókat. Kutatom azt a kérdést, hogy nagyobb szerepe van-e az internetes kereskedelemnek most, mint évekkel ezelőtt és ha igen mi lehet az oka? Kutatom, hogy a koronavírus miként változtatja meg a vásárlási szokásainkat, valamint, hogy hogyan befolyásolja az internetes kereskedelem világát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, koronavírus-járvány (COVID-19), marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 25. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 25. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |