Internetes vásárlási szokások, E-marketing és ezek változása a vírushelyzet alatt

Vandornyik Szabolcs (2021) Internetes vásárlási szokások, E-marketing és ezek változása a vírushelyzet alatt. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Vandornyik Szabolcs kereskedelem és marketing FOSZK (5).pdf] PDF
Szakdolgozat-Vandornyik Szabolcs kereskedelem és marketing FOSZK (5).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az internetes kereskedelem és az E-marketing behálózza az internetet. A mindennapi életünk szerves részévé vált, hogy az internetet használva elégítjük ki a vásárlással kapcsolatos igényeinket. Fogyasztói és eladói szemszögből is információkat gyűjtők az internetes vásárlás és az e-marketing adta lehetőségekről. Valamint vizsgálom a szekunder kutatásomon belül, hogy milyen viselkedés jellemzi az online vásárlókat. Kutatom azt a kérdést, hogy nagyobb szerepe van-e az internetes kereskedelemnek most, mint évekkel ezelőtt és ha igen mi lehet az oka?  Kutatom, hogy a koronavírus miként változtatja meg a vásárlási szokásainkat, valamint, hogy hogyan befolyásolja az internetes kereskedelem világát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, koronavírus-járvány (COVID-19), marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:15
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet