A social média és az énkép kapcsolata

Vigh Dzsenifer (2021) A social média és az énkép kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat.pdf] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy milyen kapcsolat alakulhat ki a social média és az énkép között. Milyen hatások, változások észlelhetők, valamint mekkora a befolyása a social médiának az énképre, amikor még kialakulóban van és formálódik. Keresem a közöttük lévő összefüggést, valamint az egymásra gyakorolt hatásukat is. Napjainkban a social médiás felületek egyre nagyobb befolyással bírnak, amely nem csak gazdasági szempontból érezhető, hanem az egyének és énképük közötti kapcsolatban is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Heitlerné Lehoczky Mária
Belső
Mestertanár; Kommunikáció Tanszék; KKK
Szabóné Nagy Judit
Külső
Mestertanár; Kommunikáció Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábrák, énkép, filter, hatás, negatív énkép, platform, pozitív énkép, Social Média, társadalom, torzul
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:15
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet