Váradi Viktória Tünde (2021) A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomadolgozat - Váradi V..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
Archive (ZIP)
Kvantitatív kutatás adatbázisa_VáradiViktória.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (29kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt időszakban egyre inkább előtérbe került a fenntarthatóság kérdésköre nem csak az államok, vállalatok, de a fogyasztók köreiben is. Így nem meglepő módon, a vállalatok egyre több vállalást tesznek környezeti lábnyomaik csökkentésére, amelynek egyik legnépszerűbb eszköze a termékek fenntartható csomagolásokkal való ellátása. A műanyag csomagolásokból származó hulladékmennyiségért legnagyobb mértékben felelős FMCG szektor is aktívan osztja meg tett vállalásait a külső környezetével, amely jelentős PR sikereket és pozitív imázsképet jelent számukra. Azonban, hogy ezen jelentős kommunikációs sikerek mellett a fenntartható csomagolásokra való átállás jelent-e értékesítési sikereket is a vállalatok számára, jelen dolgozatban kerül feltárásra. A kérdés megválaszolásához pedig a fenntarthatóság és a fenntartható csomagolások felé mutatott fogyasztói magatartásokat vizsgálom először egy feltáró, kvalitatív kutatás, majd pedig egy kvantitatív kutatással segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntartható csomagolás, fenntartható fogyasztás, fmcg, fogyasztói magatartás, Zöldmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 25. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 25. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |