A Z generáció énképe és a munkaerő – piaci elvárásai egy fejvadászcégen belül

Vigh Zsófia (2021) A Z generáció énképe és a munkaerő – piaci elvárásai egy fejvadászcégen belül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat.pdf] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (675kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a Z generációnak a pozitívumait és árnyoldalait szeretném bemutatni, összehasonlítva a korábbi generációkkal, valamint egy reális képet alkotni önmagukról és a munkaerőpiaccal kapcsolatos elvárásaikról. Mivel szakmai gyakorlatom idejét egy magyar tulajdonú fejvadászcégnél töltöttem, így különösen érdekesnek találtam a saját szemszögemből bemutatni a fent említett témákat (hiszen jómagam is a Z generáció része vagyok), valamint betekintést nyújtani a munkaerő kereskedelembe.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zelena András
Belső
főiskolai docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elvárás(ok), fejvadászat, generációváltás, munkaerő toborzás, munkaerőpiac, Z gereráció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:15
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet