Politikai kommunikáció - A politikusok imázsának kialakítása a közösségi médiában

Tóth-Zsigmond Annamária (2021) Politikai kommunikáció - A politikusok imázsának kialakítása a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of HXB8CU_Záródolgozat_2021.pdf]
Előnézet
PDF
HXB8CU_Záródolgozat_2021.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (695kB)

Absztrakt (kivonat)

Az internet felhasználói szinten széleskörben való megjelenése teljesen átformálta vásárlási és fogyasztási szokásainkat; sőt pár év elteltével, 2021-ben azt mondhatjuk, hogy mindennapi életünk szerves részévé vált mind az internet, mind a közösségi média felületeinek használata. És ez a politikusok körében sincs másképpen. Záródolgozatom megírására az ösztönzött, hogy bemutathassam, miben változott a közösségi felületek használatának módja, illetve a politika iránt érdeklődésem is teljes mértékben motivált. A dolgozat keretében három helyi politikus közösségi platforjaimat mutattam be és vizsgáltam szakmai gyakorlatomhoz hűen. A hangsúly az Instagram és Facebook felületeken, azok hirdetési felüleletein és funkcióin volt. A dolgozatírás során interjút készítettem az egyik elemzett politikussal, Hegedűs Barbarával így az érem két oldalát vizsgálhattam és teljes képet kaphattam a közösségi médiában való jelenlétük motivációjáról általánosságban. Elemzésem során a következő témákban jutottam következtetésekre: a Facebook és Instagram közösségi oldalak politikai célokra való felhasználás módjai; a politikusok általános célkitűzései a közösségi médiában való jelenléttel; az online jelenlét fontosságának indokai és a fogyasztói igények típusai.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális felületek, facebook, imázs, Instagram, közösségi média, politika, politikai kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:15
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:15
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37766

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet