A színek szerepe a reklámokban

Varga Eszter (2015) A színek szerepe a reklámokban. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of szakdolgozat Varga Eszter.pdf] PDF
szakdolgozat Varga Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

A dolgozat a színek reklámokban betöltött szerepét komplexen, több oldalról megközelítve mutatja be. A színek fizikai hátterének bemutatása után részletesen elemzi a színek élettani és érzelmi hatását, továbbá gazdag szimbolikus jelentéstartalmát. Gyakorlati példákkal támasztja alá a színek reklámokban betöltött szerepét. Alapvetően a szekunder kutatásra épít, de ezt kiegészíti egy primer megkérdezéses vizsgálattal. A primer kutatás arra keresi a választ, hogy a csomagolás színezése hogyan befolyásolja az adott termék tulajdonságainak előzetes megítélését.

Hungarian title

A színek szerepe a reklámokban

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: reklám , színek, reklámlélektan, marketing, kommunikáció
Depositing User: Gizella Meleg
Date Deposited: 2015. Nov. 30. 10:21
Last Modified: 2016. Jan. 27. 12:45

Actions (login required)

View Item View Item