Varga Eszter (2015) A színek szerepe a reklámokban. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
szakdolgozat Varga Eszter.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
A dolgozat a színek reklámokban betöltött szerepét komplexen, több oldalról megközelítve mutatja be. A színek fizikai hátterének bemutatása után részletesen elemzi a színek élettani és érzelmi hatását, továbbá gazdag szimbolikus jelentéstartalmát. Gyakorlati példákkal támasztja alá a színek reklámokban betöltött szerepét. Alapvetően a szekunder kutatásra épít, de ezt kiegészíti egy primer megkérdezéses vizsgálattal. A primer kutatás arra keresi a választ, hogy a csomagolás színezése hogyan befolyásolja az adott termék tulajdonságainak előzetes megítélését.
Hungarian title
A színek szerepe a reklámokban
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | reklám , színek, reklámlélektan, marketing, kommunikáció |
Depositing User: | Gizella Meleg |
Date Deposited: | 2015. Nov. 30. 10:21 |
Last Modified: | 2016. Jan. 27. 12:45 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |