A színek szerepe a reklámokban

Varga Eszter (2015) A színek szerepe a reklámokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat Varga Eszter.pdf] PDF
szakdolgozat Varga Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a színek reklámokban betöltött szerepét komplexen, több oldalról megközelítve mutatja be. A színek fizikai hátterének bemutatása után részletesen elemzi a színek élettani és érzelmi hatását, továbbá gazdag szimbolikus jelentéstartalmát. Gyakorlati példákkal támasztja alá a színek reklámokban betöltött szerepét. Alapvetően a szekunder kutatásra épít, de ezt kiegészíti egy primer megkérdezéses vizsgálattal. A primer kutatás arra keresi a választ, hogy a csomagolás színezése hogyan befolyásolja az adott termék tulajdonságainak előzetes megítélését.

Magyar cím

A színek szerepe a reklámokban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hamburger Béla
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: reklám , színek, reklámlélektan, marketing, kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Nov. 30. 10:21
Utolsó módosítás: 2016. Jan. 27. 12:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet