Varga Eszter (2015) A színek szerepe a reklámokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szakdolgozat Varga Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a színek reklámokban betöltött szerepét komplexen, több oldalról megközelítve mutatja be. A színek fizikai hátterének bemutatása után részletesen elemzi a színek élettani és érzelmi hatását, továbbá gazdag szimbolikus jelentéstartalmát. Gyakorlati példákkal támasztja alá a színek reklámokban betöltött szerepét. Alapvetően a szekunder kutatásra épít, de ezt kiegészíti egy primer megkérdezéses vizsgálattal. A primer kutatás arra keresi a választ, hogy a csomagolás színezése hogyan befolyásolja az adott termék tulajdonságainak előzetes megítélését.
Magyar cím
A színek szerepe a reklámokban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | reklám , színek, reklámlélektan, marketing, kommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Nov. 30. 10:21 |
Utolsó módosítás: | 2016. Jan. 27. 12:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |