A közösségi média hatása a marketingben

Veres Nikoletta (2021) A közösségi média hatása a marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Veres Nikoletta OABG17 - A közösségi média hatása a marketingben (FOSZKlevelező).pdf] PDF
Veres Nikoletta OABG17 - A közösségi média hatása a marketingben (FOSZKlevelező).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban, bemutattam, hogyan is befolyásolta az évek alatt a közösségi média megjelenése az életünket, illetve az üzletiéletet. A közösségi média kialakulásától kezdem meg a dolgozatomat, majd áttérek a kommuniációban történt változásokra is.  Felvetem a problémákat, amelyek ezzel együtt kialakultak. Érintem a pszichológiai vonatkozásokat is, hiszen a pszichológia a marketing területén is fontos tényező. Végezetül, a saját blogom marketingjén keresztül igyekszem a leírtakat és a tanultakat bizonyítani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: blog, facebook, Instagram, közösségi média, marketing, reklámpszichológia, saját kutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:15
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet