Veres Nikoletta (2021) A közösségi média hatása a marketingben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Veres Nikoletta OABG17 - A közösségi média hatása a marketingben (FOSZKlevelező).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban, bemutattam, hogyan is befolyásolta az évek alatt a közösségi média megjelenése az életünket, illetve az üzletiéletet. A közösségi média kialakulásától kezdem meg a dolgozatomat, majd áttérek a kommuniációban történt változásokra is. Felvetem a problémákat, amelyek ezzel együtt kialakultak. Érintem a pszichológiai vonatkozásokat is, hiszen a pszichológia a marketing területén is fontos tényező. Végezetül, a saját blogom marketingjén keresztül igyekszem a leírtakat és a tanultakat bizonyítani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | blog, facebook, Instagram, közösségi média, marketing, reklámpszichológia, saját kutatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 25. 10:15 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 25. 10:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |