A Praktiker marketing stratégiája és a beszerzés

Ubornyák Zsuzsanna (2021) A Praktiker marketing stratégiája és a beszerzés. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Ubornyák Zsuzsanna_A Praktiker marketing stratégiája és a beszerzés_Hitelesített.pdf] PDF
Ubornyák Zsuzsanna_A Praktiker marketing stratégiája és a beszerzés_Hitelesített.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Témaválasztásom a Praktiker barkácsáruház üzletráncára esett, amely az európai országokban az egyik legismertebb márkák között szerepel. A szakmai gyakorlatomat a Praktiker Kft-nél töltöttem és összesen 9 hónapot dolgoztam főállásban a Beszerzési osztályon és ez alatt az idő alatt vizsgáltam a cég működését és szerettem volna ezt a vizsgálatot kiterjeszteni és összefoglalni a záródolgozatomban. Megvizsgáltam a témámhoz kapcsolódó szakirodalmakat és ezáltal szélesítettem a látóköröm. Megvizsgáltam a kiskereskedelem szerepét, az ágazat szereplőit. Bemutattam a marketing stratégia fontosságát és a beszerzés szerepét a kiskereskedelemben és a Praktiker Kft magyarországi, és külföldi helyzetét. Elemeztem a Praktiker marketing stratégiáját a marketing eszközeinek vizsgálatán keresztül. Bemutattam az offline- valamint online marketing eszközeinek alkalmazását, a vásárlás ösztönző módszereit, érintőlegesen kitértem az eladótéri kommunikációra is. Elemeztem a barkács áruház mikrokörnyezetét SWOT analízissel és megvizsgálom a külső környezetét STEEP elemzés segítségével. Bemutattam a barkácsáruház Beszerzési osztályát a saját tapasztalataimon keresztül és a kutatásom segítségével a mélyinterjú során. Kutatásom további részében kérdőívet készítettem, amely segítségével vizsgáltam a Praktiker árukínálatát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: áru(k), beszerzés, cég(ek), kiskereskedelem, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:15
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet