A Netflix marketingstratégiája

Tüske Gergő Dániel (2021) A Netflix marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT-TÜSKE- GERGŐ- DÁNIEL- UMTELK.pdf]
Előnézet
PDF
SZAKDOLGOZAT-TÜSKE- GERGŐ- DÁNIEL- UMTELK.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája a Netflix marketingstratégiája, amely magába foglalja a hazai, illetve a külföldi piacon jelenlévő főbb versenytársak bemutatását, és a piaci összkép helyzetének elemzését. Emellett részletesen bemutatja a Marketing mix főbb pontjait, és a SWOT-analízis lényeges elemeit a Netflix szemszögéből. A dolgozat során kitértem még a COVID-19 által teremtett helyzetre, és az utolsó fejezetekben ezeket főbb részeket saját kutatással vizsgáltam még tovább, amely alapján releváns információkat tudtam meg a témával kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árstratégia, marketingkommunikáció, netflix, SWOT-elemzés, versenytársak
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:14
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:14
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37745

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet