Marketing megjelenése a social médiában

Turós Alexandra Linda (2021) Marketing megjelenése a social médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Turós_Alexandra_A_marketing_megjelenése_a_social_médiában.pdf] PDF
Turós_Alexandra_A_marketing_megjelenése_a_social_médiában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (961kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a marketing megjelenési formáit vizsgálom magyarországi viszonylatban a social média platformokon, statisztikai adatok értékelésével.Szakmai gyakorlatommal kötöm össze a dolgozatot melyet egy reklámügynökségnél töltöttem, social média marketing gyakornok pozícióban. Kutatásom részeként interjút készítettem a cég  közösségi média platformokért felelős egyik munkatársával.A témakörrel kapcsolatban a magyar és angol nyelvű szakirodalmon kívül internetes forrásokat vizsgáltam, valamint primer kutatást készítettem, hogy a legfrissebb adatokat felhasználhassam.Az online kutatás eredményeinek kiértékelése alapján bizonyítom, hogy a különböző korosztályok melyik platformot használják leggyakrabban, melyik platformokon jönnek velük szembe legsűrűbben hirdetések, valamint, hogy ezek által a hirdetések által eladható-e nekik az adott termék / szolgáltatás.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetes reklám(ok), internetmarketing, kutatási eredmények, kutatási módszerek, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:14
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet