Generációs különbségek a médiafogyasztásban

Zeller Henrietta (2021) Generációs különbségek a médiafogyasztásban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Zeller_Henrietta_00.pdf] PDF
Záródolgozat_Zeller_Henrietta_00.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (780kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakmai gyakorlatomat marketing asszisztensként töltöttem, Magyarország első számú kiállítás- és konferenciaszervező cégénél, a Hungexpo Zrt.-nél. A BGE-n szerzett elméleti anyagok igyekeztem összeegyeztetni a munkám során tapasztalt gyakorlati feladatokkal és jógyakorlatot alkotni, valamint javaslatokat tenni a Hungexpo Zrt. számára a szekunder kutatásom és az egyetemen tanultak alapján. Záródolgozatomban a generációs különbségek kutatásával foglalkoztam és feltártam a vonatkozó szakirodalmi bázis használatával, az egyes generációk különböző médium használatát. Az alap szakirodalmaim a következők: Aczél Petra (2015): Műveljük a médiát! Wolters Kluwer Hungary Kft., BudapestEszes István - Bányai Edit (2002): Online marketing, Akadémia kiadó, BudapestStrauss, William – Howe, Neil (1991): Generations: The History of America’s Future, p. 1584-2069., Harper Perennial, William Morrow and Company, New YorkSzűts Zoltán (2018): Online, Wolters Kluwer Hungary Kft., Budapest

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: generációs fejlődés, információs és kommunkiációs technológia (IKT), közösségi média, médiafogyasztási szokások, Y generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 25. 10:14
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 25. 10:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet