Az online gépjármű értékesítés, mint új alternatívája az autóértékesítésnek

Niazi Atel (2021) Az online gépjármű értékesítés, mint új alternatívája az autóértékesítésnek. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Niazi Atel- Szakdolgozat  1.pdf] PDF
Niazi Atel- Szakdolgozat 1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (867kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája az online gépjárműértékesítés, mint új alternatívája az autókereskedelemnek. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy ez miért nem egy lehetőség az autóvásárlás során, miért nem terjedt el és létezik az online autóértékesítés, úgy mint mondjuk az elektronikai eszközöknél, cipőknél, ruháknál. Számos olyan online értékesítő weboldallal találkozhatunk, mely a koronavírus megjelenése óta gyarapította vásárlói számát. Gondolok itt a szupermarketek online webshopjaira (Tesco, Auchan, Spar), az Emagra, vagy a Media Markt webshopjár

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Külső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, gépjármű értékesítés, innováció, koronavírus-járvány (COVID-19), online értékesítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:59
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet