Az online gépjármű értékesítés, mint új alternatívája az autóértékesítésnek

Niazi Atel (2021) Az online gépjármű értékesítés, mint új alternatívája az autóértékesítésnek. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Niazi Atel- Szakdolgozat  1.pdf] PDF
Niazi Atel- Szakdolgozat 1.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (867kB)

Abstract

A szakdolgozatom témája az online gépjárműértékesítés, mint új alternatívája az autókereskedelemnek. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy ez miért nem egy lehetőség az autóvásárlás során, miért nem terjedt el és létezik az online autóértékesítés, úgy mint mondjuk az elektronikai eszközöknél, cipőknél, ruháknál. Számos olyan online értékesítő weboldallal találkozhatunk, mely a koronavírus megjelenése óta gyarapította vásárlói számát. Gondolok itt a szupermarketek online webshopjaira (Tesco, Auchan, Spar), az Emagra, vagy a Media Markt webshopjár

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, gépjármű értékesítés, innováció, koronavírus-járvány (COVID-19), online értékesítés
SWORD Depositor: User Archive
Depositing User: User Archive
Date Deposited: 2021. Sep. 23. 10:59
Last Modified: 2021. Sep. 23. 10:59

Actions (login required)

View Item View Item