Niazi Atel (2021) Az online gépjármű értékesítés, mint új alternatívája az autóértékesítésnek. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Niazi Atel- Szakdolgozat 1.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (867kB) |
Abstract
A szakdolgozatom témája az online gépjárműértékesítés, mint új alternatívája az autókereskedelemnek. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy ez miért nem egy lehetőség az autóvásárlás során, miért nem terjedt el és létezik az online autóértékesítés, úgy mint mondjuk az elektronikai eszközöknél, cipőknél, ruháknál. Számos olyan online értékesítő weboldallal találkozhatunk, mely a koronavírus megjelenése óta gyarapította vásárlói számát. Gondolok itt a szupermarketek online webshopjaira (Tesco, Auchan, Spar), az Emagra, vagy a Media Markt webshopjár
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, gépjármű értékesítés, innováció, koronavírus-járvány (COVID-19), online értékesítés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2021. Sep. 23. 10:59 |
Last Modified: | 2021. Sep. 23. 10:59 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |