Niazi Atel (2021) Az online gépjármű értékesítés, mint új alternatívája az autóértékesítésnek. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Niazi Atel- Szakdolgozat 1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (867kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája az online gépjárműértékesítés, mint új alternatívája az autókereskedelemnek. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy ez miért nem egy lehetőség az autóvásárlás során, miért nem terjedt el és létezik az online autóértékesítés, úgy mint mondjuk az elektronikai eszközöknél, cipőknél, ruháknál. Számos olyan online értékesítő weboldallal találkozhatunk, mely a koronavírus megjelenése óta gyarapította vásárlói számát. Gondolok itt a szupermarketek online webshopjaira (Tesco, Auchan, Spar), az Emagra, vagy a Media Markt webshopjár
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, gépjármű értékesítés, innováció, koronavírus-járvány (COVID-19), online értékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |