Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, az alkoholfogyasztást szabályozó reklámok hatására

Gyügyei Viktória Mária (2021) Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, az alkoholfogyasztást szabályozó reklámok hatására. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Gyügyei_Viktória.pdf] PDF
Záródolgozat_Gyügyei_Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Elsőként az elméleti részekkel alapoztam meg a dolgozatomat, ismertettem a marketingkommunikáció és a reklám fogalmát, majd a magyarországi alkoholfogyasztási szokásokat elemeztem. Bemutattam a reklámszabályozás elveit különböző országokban. Ezt követően pedig a Jägermeister példáján keresztül szemléltettem a marketingkódex fontosságát és a cég reklámeszközeit. Kvantitatív kutatásom során a felnőtt korosztályt kérdeztem meg az alkoholfogyasztási szokásaikról. Eredményeim azt bizonyították, hogy az alkoholos reklámok jókora hatással bírnak a fogyasztókra, ezáltal a fogyasztók vásárolnak reklám hatására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: alkohol, ábraelemzés, marketingkommunikáció, reklám, reklámszabály
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:58
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet