„In vino veritas”. A fejlődő infrastruktúrában, individualizmusban és környezettudatos gazdálkodásban rejlő marketing lehetőségek a badacsonyi borvidéken

Nagy Eszter (2021) „In vino veritas”. A fejlődő infrastruktúrában, individualizmusban és környezettudatos gazdálkodásban rejlő marketing lehetőségek a badacsonyi borvidéken. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nagy Eszter_Záródolgozat.pdf] PDF
Nagy Eszter_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom összefoglalásához, összegzéséhez értem, egy hosszú és összetett folyamat lezárásához. A szakmai gyakorlatomat későn kezdtem meg a badacsonyi székhelyű Hotel Bonvino Wine & Spa szállodában marketing gyakornokként. A pandémia miatt sokáig nem találtam gyakorlati helyet.  Szakmailag sokat fejlődtem, számos tapasztalattal gazdagodtam. Kommunikációs készségeim jelentős mértékben javultak. A 3 hónap során rengeteg email-t váltottam, az érdeklődőknek személyre szabott ajánlatokat készítettem, intéztem a szobafoglalásokat, esetleges elégedetlenség esetén részt vettem a panaszkezelésben. Pincészetekkel tartottam és vettem fel a kapcsolatot, valamint segítettem a borlap megírásában. Sokat dolgoztam otthonról, azonban ez nem okozott nehézségeket feladat köreim ellátásában. A szállodában töltött gyakorlatom lehetőséget adott, hogy behatóbban tudjam tanulmányozni a Badacsonyi borvidéket és pincészeteit, ami dolgozatom fő témája volt. Véleményem szerint a záródolgozatom elején állított hipotézisem beigazolódott. A badacsonyi borászatok jövője az individualitásukban és a folyamatosan fejlődő infrastruktúrában rejlik, valamint a borvidék egységes arculatépítésében. Örömmel tapasztaltam, hogy mind a borászatok, mind pedig a fogyasztók egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a környezetvédelemre, tudatos gazdálkodásra és vásárlásra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, bormarketing, borturizmus, infrastruktúrafejlesztés, ökológiai gazdálkodás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:58
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet