Ozvald Anett (2021) A marketingkommunikáció, valamint a befolyásolás és eladásösztönzés fogyasztókra kifejtett hatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT-OZVALD_ANETT(SXM396).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (601kB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (126kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomnak azért választottam ezt a témát, mert rendkívül érdekes számomra. A marketing alapvetően a közgazdaságtan és a pszichológia alapelveit használja, ez utóbbi szintén közel áll a szívemhez. Többek között a választásomat az is indokolja, hogy már a középiskolában is kereskedelem és marketinget tanultam, melyből érettségiztem is, ezzel egy FEOR szakmát megszerezve. Mivel a legjobb eredményeket a szakmai tárgyaimból értem el, így adott volt a lehetőség, hogy tovább fejlesszem a tudásom a szakmában. Nagyon motivált az is, hogy rendkívül interaktívan történt a marketing oktatás a középiskolámban, így még jobban magaménak éreztem a szakterületet. Az érdeklődésem azért is irányult ez irányba, mert kreatív embernek tartom magam és emellett nagyon szeretek alkotni is, legyen szó videóról, kép készítésről, festésről vagy akármi másról, amihez a fantázia szükséges. A dolgozatomban szeretném bemutatni a hatékony értékesítést, valamint a marketingkommunikáció hatását a fogyasztókra, a meggyőző kommunikációt és a befolyásolás módjait, valamint az eladásösztönzést. Nagyon fontosnak tartom azt, hogy átfogó képet alkossak a témáról, központban a fogyasztók befolyásolásával. Úgy gondolom, hogy marketing területen elsődleges cél, hogy kiismerjük a célcsoportunkat, hiszen ezáltal tudjuk meg hol és hogyan lehet a legjobban kommunikálni a vásárlókkal. Tehát kiemelkedően fontosnak találom, hogy erről pontos, átfogó betekintést tudjak mutatni. Ez a téma nagyon sokszínű, rengeteg információ található róla és a mai napig sok újabbnál újabb és korszerű felmérés zajlik a még alaposabb tudás megszerzése érdekében. Az írásom során igyekszem legnagyobb részletességgel betekintést nyerni a témában, összevetni az elmélet feldolgozásával a gyakorlati tapasztalatokat. Célja a dolgozatomnak rámutatni azokra a módszerekre, elvekre, valamint technikákra, amelyek a leghatékonyabban tudják az eladásokat növelni ezzel tehát a profitot egy vállalkozás számára, amellett, hogy a legtökéletesebben kielégítik a fogyasztók igényeit. Mivel gyakorlatom során is ez a terület volt szem előtt, ezért ebben tudok a legalaposabb információt adni. Nagy figyelmet kellett fektetnem a fogyasztók és a cég között létrejövő kapcsolatra. Arra, hogy az értékesítés leghatékonyabban megvalósulhasson, valamint a legelégedettebb vásárlókat tudhassa maga mellett az üzlet. Úgy gondolom ehhez érzék is szükséges, nem elég megtanulni a technikákat. Véleményem szerint a legjobb kereskedőnek, marketingesnek születni kell.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábrák, államforma, imázs, piaci szegmentáció, szükségletek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:58 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |