Kováts Patrícia (2021) A digitalizáció és a közösségi média szerepe a vállalatok életében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (711kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja a vállalatok digitális jelenlétének vizsgálata. Arra keresem a választ, hogy az internet megjelenése, ezáltal a digitális marketing és közösségi média kialakulása hogyan változtatta meg a világot és a vállalatok életét. Ezen belül három témára koncentrálok. Egyrészt, hogy milyen marketingkommunikációs eszközök vannak és ezeket hogyan alkalmazzák a vállalkozások. Másrészt, a közösségi médiát, mint médiumot, hogyan használják a cégek hirdetési felületként. Harmadrészt a B2B, azaz business to business marketing működéséről esik szó. A fő témákon kívül még szó esik dolgozatomban a digitalizáció és ezáltal az internet megjelenésétől napjainkig végbemenő változásokról, marketing metrikákról, a közösségi média integrálásáról a vállalati folyamatokba, a közösségi média felhasználóiról B2B kontextusba és legutolsó sorban a marketing tevékenységek hatásáról a tartalom létrehozásában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B marketing, digitalizáció, internet, közösségi média, marketing stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:58 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |