A fogyasztói magatartás megváltozása a pandémia időszakában

Papp Dorottya (2021) A fogyasztói magatartás megváltozása a pandémia időszakában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A fogyasztói magatartás megváltozása a pandémia időszakában_EAV2AH.pdf] PDF
A fogyasztói magatartás megváltozása a pandémia időszakában_EAV2AH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A jelenlegi pandémiás helyzet minden szolgáltatási forma működését a járványügyi helyzetnek megfelelően folyamatosan változtatja. Az éttermek mindennapi életét, az ételkiszolgálás formáját a mindenkori kormányrendelet határozza meg. A futárkodást a világjárvány okozta helyzetben ismertem meg. Nem tudom, hogy milyen lehetett a szabad mozgást biztosító időszakban az élet ebben a munkakörben. Úgy gondolom én pont azt az időszakot éltem meg, amikor az emberek számára szükségessé vált ez a vásárlási forma (nem csak az éttermi rendelésekre gondolok). Ha úgy hozza az élet, és ezt fogom végezni a továbbiakban is, azt remélem, hogy az emberek rendelési kedve nem fog csökkenni az éttermek kinyitása után sem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elemzés, ételkiszállítás, fogyasztói magatartás, futár, gyorsétterem, KFC, pandémia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:58
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet