Posta Norman (2021) A médiafogyasztás változása a különböző generációk között - miként változtak a médiafogyasztási szokások a mai generációk körében a korábbi generációkhoz képest. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Szakdolgozat Posta Norman.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
![]() |
Archive (ZIP)
ezyzip.zip Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (26kB) |
Abstract
A diplomadolgozatom fő témája a médiafogyasztás változása a különböző generációk között, ezáltal fő célja az volt, hogy bemutassam a médiafogyasztás változásait. Az X-, Y-, valamint Z generációkat mutattam be, majd ezt követően a hagyományos és új média jellemzőit és ezek fő különbségeit. Diplomadolgozatom második részében pedig önálló primer kvalitatív és kvantitatív kutatást egyaránt alkalmaztam. Mélyinterjúkat valamint online kérdőívet használtam. Ezek segítségével vizsgáltam, hogy a különböző generációk között miként változtak a médiafogyasztási szokások a hagyományos média, valamint az új média vonatkozásaiban.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | digitális média, generációváltás, közösségi média, média, Y generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Sep. 23. 10:57 |
Last Modified: | 2021. Sep. 23. 10:57 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |