Posta Norman (2021) A médiafogyasztás változása a különböző generációk között - miként változtak a médiafogyasztási szokások a mai generációk körében a korábbi generációkhoz képest. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Posta Norman.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
Archive (ZIP)
ezyzip.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (26kB) |
Absztrakt (kivonat)
A diplomadolgozatom fő témája a médiafogyasztás változása a különböző generációk között, ezáltal fő célja az volt, hogy bemutassam a médiafogyasztás változásait. Az X-, Y-, valamint Z generációkat mutattam be, majd ezt követően a hagyományos és új média jellemzőit és ezek fő különbségeit. Diplomadolgozatom második részében pedig önálló primer kvalitatív és kvantitatív kutatást egyaránt alkalmaztam. Mélyinterjúkat valamint online kérdőívet használtam. Ezek segítségével vizsgáltam, hogy a különböző generációk között miként változtak a médiafogyasztási szokások a hagyományos média, valamint az új média vonatkozásaiban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, generációváltás, közösségi média, média, Y generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |