A médiafogyasztás változása a különböző generációk között - miként változtak a médiafogyasztási szokások a mai generációk körében a korábbi generációkhoz képest

Posta Norman (2021) A médiafogyasztás változása a különböző generációk között - miként változtak a médiafogyasztási szokások a mai generációk körében a korábbi generációkhoz képest. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Posta Norman.pdf] PDF
Szakdolgozat Posta Norman.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of ezyzip.zip] Archive (ZIP)
ezyzip.zip
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (26kB)

Absztrakt (kivonat)

A diplomadolgozatom fő témája a médiafogyasztás változása a különböző generációk között, ezáltal fő célja az volt, hogy bemutassam a médiafogyasztás változásait. Az X-, Y-,  valamint Z generációkat mutattam be, majd ezt követően a hagyományos és új média jellemzőit és ezek fő különbségeit. Diplomadolgozatom második részében pedig önálló primer kvalitatív és kvantitatív kutatást egyaránt alkalmaztam. Mélyinterjúkat valamint online kérdőívet használtam. Ezek segítségével vizsgáltam, hogy a különböző generációk között miként változtak a médiafogyasztási szokások a hagyományos média, valamint az új média vonatkozásaiban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális média, generációváltás, közösségi média, média, Y generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:57
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet