A sport marketing értéke, különös tekintettel a Tottenham Hotspur marketingtevékenységére és terjeszkedésére.

dr. Láng Bálint Gergő (2021) A sport marketing értéke, különös tekintettel a Tottenham Hotspur marketingtevékenységére és terjeszkedésére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A sport marketing értéke különös tekintettel a Tottenham Hotspur marketingtevékenységére és terjeszkedésére.pdf] PDF
A sport marketing értéke különös tekintettel a Tottenham Hotspur marketingtevékenységére és terjeszkedésére.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témamegjelölése során egy olyan közgazdasági szakterület megvizsgálását tűztem ki célul, amelyet a többi részterület viszonylatában számottevően kevesebb szakmai cikk, tanulmány, egyetemi kurzus vesz górcső alá. Más hallgatók korábbi évek során feldolgozott szakdolgozati témáinak áttekintése során az fogalmazódott meg bennem, hogy sportgazdasági természetű kérdéskörök kevésbé képezték a slágertémák körét, és azt láttam, hogy ilyen jellegű ismereti anyag feldolgozása, illetve kutatások elkészítése által akár új dimenziókról is szó eshet jelen dolgozatban. Ennek folyamán olyan részterületek nyomvonalán kívántam haladni, melyeknek elemzésével mind a sportközgazdaságtan és sportmarketing mint tudományág bemutatásáról, mind azok gyakorlati példán keresztül szemléltetett működéséről átfogó képet lehet adni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingkutatás, marketingterv, online marketing, sportgazdaságtan
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:57
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet