dr. Láng Bálint Gergő (2021) A sport marketing értéke, különös tekintettel a Tottenham Hotspur marketingtevékenységére és terjeszkedésére. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A sport marketing értéke különös tekintettel a Tottenham Hotspur marketingtevékenységére és terjeszkedésére.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témamegjelölése során egy olyan közgazdasági szakterület megvizsgálását tűztem ki célul, amelyet a többi részterület viszonylatában számottevően kevesebb szakmai cikk, tanulmány, egyetemi kurzus vesz górcső alá. Más hallgatók korábbi évek során feldolgozott szakdolgozati témáinak áttekintése során az fogalmazódott meg bennem, hogy sportgazdasági természetű kérdéskörök kevésbé képezték a slágertémák körét, és azt láttam, hogy ilyen jellegű ismereti anyag feldolgozása, illetve kutatások elkészítése által akár új dimenziókról is szó eshet jelen dolgozatban. Ennek folyamán olyan részterületek nyomvonalán kívántam haladni, melyeknek elemzésével mind a sportközgazdaságtan és sportmarketing mint tudományág bemutatásáról, mind azok gyakorlati példán keresztül szemléltetett működéséről átfogó képet lehet adni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingkutatás, marketingterv, online marketing, sportgazdaságtan |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |