A Német-Magyar Lemezmegmunkáló Kft. marketingstratégiájának fejlesztési terve

Soós-Gyenes Alexandra (2021) A Német-Magyar Lemezmegmunkáló Kft. marketingstratégiájának fejlesztési terve. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat Soós-gyenes Alexandra.pdf]
Előnézet
PDF
Záródolgozat Soós-gyenes Alexandra.pdf

Download (602kB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf] PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (114kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban a Német-Magyar Lemezmegmunkáló Kft-ról írok, ahol a szakmai gyakorlatomat is töltöm.A cég marketingstratégiáját határozom meg, melyben jellemzem a marketing fogalmát és eszközeit, bemutatom a céget, majd elemzem a külső és belső környezeti tulajdonságait. Vizsgálom a piaci helyzetét a versenytársakkal szemben. A marketing-mix 4P elemeit felhasználva készítek egy meghatározást a jövőkép elérése érdekében. Majd javaslatot teszek a cég marketinglépéseit tekintve, a hatékonyabb működésére, a profit növelése érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing terv, online marketing, piaci elemzés, SWOT-elemzés, versenyhelyzet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:57
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:57
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37685

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet