A CaliVita Magyarország marketingkommunikációjának fejlődése a pandémia idején

Joó Anna Erzsébet (2021) A CaliVita Magyarország marketingkommunikációjának fejlődése a pandémia idején. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of JoóAnna.pdf] PDF
JoóAnna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (904kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témája a CaliVita Magyarország marketingkommunikációjának fejlődése és annak vizsgálata a pandémia idején. A dolgozat a világjárvány okozta helyzet pozitív, illetve negatív hatásait, esetleges változtatásait, lehetséges innovációit járja körbe több szempont figyelembevételével.  Kutatásom során választ kaptam arra, hogy a pandémia mennyiben befolyásolta, esetlegesen alakította át a CaliVita Magyarország marketingkommunikációját, milyen jövőbeni tervek fogalmazódtak meg a vezetőségben, továbbá a cég marketingstratégiájában történt-e változás. A dolgozatban az is kifejtésre került, hogy milyen fontos egy cég életében a megfelelően kezelt és magas szintű marketing, marketingkommunikáció.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, reklámeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:57
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet