Répási Réka (2021) Szolgáltatás minőségének vizsgálata egy szállítmányozó vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Répási_Réka_Szakdolgozat_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 21.. Download (859kB) |
|
PDF
Nyilatkozat szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (56kB) |
Absztrakt (kivonat)
A vállalatnál összehasonlítok egy kiemelt partnert egy nem kiemelt partnerrel. Ehhez kapcsolódó kutatási kérdésem, hogy melyek azok a szempontok, amelyek mentén nagyobb eltérés tapasztalható a szolgáltatás minőségében. Ezeket a szempontokat pedig a következőkben határozom meg: Főbb jellemzők, Kommunikáció és kapcsolattartás, Teljesítménymérés, Késés. A kapott adatok leírásával és értelmezésével lehet szemléltetni, mely csoport megfelelőbb a partnerekkel való együttműködés kialakítására. Továbbá megvizsgálom a két csoportot a bennük dolgozó kollégák szemszögéből is. Ezt interjú formájában fogom lebonyolítani. Az interjú segítségével feltérképezem, hogy mik tapasztalataik és milyen folyamatjavítási javaslataik vannak az esetleges problémák részleges javítására, vagy pedig a teljes megszüntetésére, vagyis primer kutatást végzek, így aktuális és megbízható adatokkal tudok dolgozni a szakdolgozat írása során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árufuvarozás, közúti árufuvarozás, logisztikai szolgáltatások, nemzetközi árufuvarozás, szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |