City Smart Kft. marketingkommunikációjának felmérése, összehasonlítása más carsharing szolgáltatókkal és javaslatok a fejlesztésére

Reppa Nikolett (2021) City Smart Kft. marketingkommunikációjának felmérése, összehasonlítása más carsharing szolgáltatókkal és javaslatok a fejlesztésére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Reppa Nikolett - Projektmunka.pdf]
Előnézet
PDF
Reppa Nikolett - Projektmunka.pdf

Download (649kB) | Előnézet
[thumbnail of Reppa Nikolett - Nyilatkozat.pdf] PDF
Reppa Nikolett - Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (324kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka a City Smart Kft. carsharing szolgáltatónak ismeretségéről szól és hogy milyen marketingkommunikációt használnak. Összehasonlításba kerül más ismertebb hazai szolgáltatóknak marketingkommunikációjával. Szó esik, hogy a koronavírus milyen hatásokkal bírt a közautózásra, milyen intézkedéseket tettek a szolgáltatók a járvány ideje alatt. Primer kutatással kiderül milyen népszerűségnek örvendenek a szolgáltatók, mik a felhasználói szokások, mennyire vannak befolyással az emberekre a hirdetések, illetve a járvány okozott-e valamilyen változást a felhasználásban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing [marketingkommunikáció]

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: carsharing, fogyasztói magatartás, generációs marketing, közautózás, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:56
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:56
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37663

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet