Reppa Nikolett (2021) City Smart Kft. marketingkommunikációjának felmérése, összehasonlítása más carsharing szolgáltatókkal és javaslatok a fejlesztésére. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Reppa Nikolett - Projektmunka.pdf Download (649kB) | Előnézet |
PDF
Reppa Nikolett - Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (324kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka a City Smart Kft. carsharing szolgáltatónak ismeretségéről szól és hogy milyen marketingkommunikációt használnak. Összehasonlításba kerül más ismertebb hazai szolgáltatóknak marketingkommunikációjával. Szó esik, hogy a koronavírus milyen hatásokkal bírt a közautózásra, milyen intézkedéseket tettek a szolgáltatók a járvány ideje alatt. Primer kutatással kiderül milyen népszerűségnek örvendenek a szolgáltatók, mik a felhasználói szokások, mennyire vannak befolyással az emberekre a hirdetések, illetve a járvány okozott-e valamilyen változást a felhasználásban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
kereskedelem és marketing [marketingkommunikáció]
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | carsharing, fogyasztói magatartás, generációs marketing, közautózás, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:56 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:56 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37663 |
Actions (login required)
Tétel nézet |