A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén

Tancsik Dóra (2021) A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Rossmann záródolgozat_Tancsik Dóra.pdf] PDF
Rossmann záródolgozat_Tancsik Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (877kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy a választott vállalat marketing, valamint értékesítési tevékenységét részletesebben megismerjem. A cég alapvető működésén túlmenően az online értékesítés folyamatába, annak a mostani helyzethez való alkalmazkodásába is szeretnék mélyreható belátást nyerni. Továbbá teljes körű kutatást szeretnék végezni a vírushelyzet hatására megnőtt online rendelések és az ügyfélszolgálat hatékony működésének összefüggéséről. Mindemellett elemezni kívánom az internet népszerűségének és a vállalat online kommunikációjának egymásra gyakorolt hatását, azok együttes fejlődését. Mint leendő marketinges, elengedhetetlennek tartom, hogy egy számomra kedvelt vállalatot/ márkát, nem csak mint törzsvásárló kell lássak, hanem szakmai szemmel is, minden elfogultság nélkül kell megvizsgálnom és vélekednem róla.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, közösségi média, marketingkommunikáció, online értékesítés, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:55
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet