Tancsik Dóra (2021) A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Rossmann záródolgozat_Tancsik Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (877kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy a választott vállalat marketing, valamint értékesítési tevékenységét részletesebben megismerjem. A cég alapvető működésén túlmenően az online értékesítés folyamatába, annak a mostani helyzethez való alkalmazkodásába is szeretnék mélyreható belátást nyerni. Továbbá teljes körű kutatást szeretnék végezni a vírushelyzet hatására megnőtt online rendelések és az ügyfélszolgálat hatékony működésének összefüggéséről. Mindemellett elemezni kívánom az internet népszerűségének és a vállalat online kommunikációjának egymásra gyakorolt hatását, azok együttes fejlődését. Mint leendő marketinges, elengedhetetlennek tartom, hogy egy számomra kedvelt vállalatot/ márkát, nem csak mint törzsvásárló kell lássak, hanem szakmai szemmel is, minden elfogultság nélkül kell megvizsgálnom és vélekednem róla.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, közösségi média, marketingkommunikáció, online értékesítés, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |