A franchise rendszer marketing tevékenység fejlesztési lehetőségei a Kiwisun szolárium példáján keresztül

Terényi Viktória Zsófia (2021) A franchise rendszer marketing tevékenység fejlesztési lehetőségei a Kiwisun szolárium példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Terényi_Viktória.pdf] PDF
Szakdolgozat_Terényi_Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (854kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban legfőképpen azt elemzem, hogy egy ekkora franchise hálózatban is jól tud-e működni az üzlet marketing tevékenysége. Elemzésemhez hozzájárult a Kiwisun franchise szerződése, amit a szerződéses felekre osztva mélyebben is áttekintettem, valamint a kapcsolódó szakirodalom feldolgozása is segítette munkámat, amik alapján többet megtudtam a franchise rendszerről és a szolgáltatásmarketing működéséről. Dolgozatom témájául egy olyan szolárium szalon bemutatását választottam, ami már hosszú évek óta sikeresen jelen van a piacon a szolgáltatás minősége, és a már bevált környezeti és tárgyi elemek használata miatt. Ezen kívül folyamatos fejlődésen megy keresztül, ezért fontos, hogy megismerjük milyen marketing tevékenységet folytatnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fejlesztés(ek), franchise, szerződés, szépségipar, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:55
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet