Online marketing, internetfelhasználók napjainkban

Oláh Adrienn Kriszta (2021) Online marketing, internetfelhasználók napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Online marketing, internetfelhasználók napjainkban_Záródolgozat.pdf] PDF
Online marketing, internetfelhasználók napjainkban_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A gyakorlati helyemhez illő témám az újszerű marketingkommunikációs megoldások, azon belül is az online marketing.  Dolgozatomban a marketing kialakulását és fejlődését részletezem, majd rátérek a digitális, online marketing fejlődésére. Megvizsgálom az internet, web létrejöttét is, továbbá napjainkban lévő internetfelhasználókról készült kutatásokat mutatok be, az önállóan elkészített 10 kérdéses mélyinterjúval kiegészítve. A kérdések az internethasználathoz, online marketinghez, ifluencerekhez és ezeknek a hatásaikhoz kapcsolódnak. Szakirodalom gyűjtése során több könyvet is elolvastam, ami a témához kapcsolódik, mint például Bauer András és Berács József Marketing című könyvét vagy Bányai Edit és Novák Péter szerzőpáros Online üzlet és marketing című könyvét. Ezeken kívül több internetes cikket is olvastam, tanulmányoztam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális, internet, internetfelhasználás, marketing, online
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:55
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet