Oláh Adrienn Kriszta (2021) Online marketing, internetfelhasználók napjainkban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Online marketing, internetfelhasználók napjainkban_Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A gyakorlati helyemhez illő témám az újszerű marketingkommunikációs megoldások, azon belül is az online marketing. Dolgozatomban a marketing kialakulását és fejlődését részletezem, majd rátérek a digitális, online marketing fejlődésére. Megvizsgálom az internet, web létrejöttét is, továbbá napjainkban lévő internetfelhasználókról készült kutatásokat mutatok be, az önállóan elkészített 10 kérdéses mélyinterjúval kiegészítve. A kérdések az internethasználathoz, online marketinghez, ifluencerekhez és ezeknek a hatásaikhoz kapcsolódnak. Szakirodalom gyűjtése során több könyvet is elolvastam, ami a témához kapcsolódik, mint például Bauer András és Berács József Marketing című könyvét vagy Bányai Edit és Novák Péter szerzőpáros Online üzlet és marketing című könyvét. Ezeken kívül több internetes cikket is olvastam, tanulmányoztam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális, internet, internetfelhasználás, marketing, online |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |