Az online marketing hatása a kisgyermekekre

Repei Júlia (2021) Az online marketing hatása a kisgyermekekre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of záródolgozat.pdf] PDF
záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja hogy feltérképezzem a reklámok és médiaeszközök valamint a média hatását a kisgyermekekre. Azért ezt választottam dolgozatom témájaként, mert mindig is érdekesnek tartottam a kisgyermekek fejlődését és a média nagy hatással van a kisgyermekek fejlődésére. Mivel a családomban nagyon sok a kisgyermek ezért is foglalkoztat ez a téma. Éveken  keresztül én azon az elhatározáson voltam, hogy óvónő szeretnék lenni, gyermekekkel szeretnék foglalkozni. Ez az évek alatt megváltozott, de a gyermekek fejlődése iránti érdeklődésem megmaradt. Amely gyermekek felügyeletében voltam már más gyerekkorban nőnek fel, mint amiben akár a korombeli fiatalok. Legtöbbször ismerősök, családtagok gyermekein vettem észre a média hatását és kutató munkába kezdtem. Úgy gondolom,hogy a mai világban már természetes hogy tévé internet vagy más digitális eszköz legyen egy háztartásban, és ezért is gondolom azt hogy nem biztos hogy ez a jó irányba viszi a gyermekek fejlődését. Kérdéseim megfogalmazódtak bennem és ezekre keresem a választ. A szülő/gondviselő hány éves kortól engedi/ engedte hogy gyermeke televíziót nézzen? Mennyi időt tölt a gyermek a televízió nézéssel naponta? A válaszadó szerint hogyan hatnak a reklámok a gyermekekre? Szülő/gondviselő engedi hogy bármely média eszközön játsszon? Ha igen akkor naponta mennyi időt? Szülő/gondviselő fizetett már elő online játékra? Hány éves kortól engedi hogy a gyermek online játsszon? Dolgozatomban ezekre a kérdésre keresem és támasztom alá a választ.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábrák, kisgyermek, marketing, média, online
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:55
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet