Mucsi Balázs (2021) Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Mucsi_Balazs_Zarodolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (629kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom tárgyának kiválasztásában kiemelt szerepet játszott, hogy számomra egy érdekes téma legyen, illetve a megfelelő szekunder források keresése se okozzon nagy bonyodalmat. Éppen ezért a téma az online marketing köré épül, amiben ismertetni szeretném a technológiai fejlődés nyomán létrejött online marketingkommunikációs megoldásokat. Célom, hogy megértsem és feltárjam az effajta megoldások mögötti szemléletmódokat, ösztönözzem azokat a vállalkozókat, akik eddig vonakodtak az online történő marketing tevékenységtől. A dolgozat első fejezetében részletezem a marketing fejlődés 4 korszakát, majd bemutatom az eddigi marketingkommunikációs megoldásokat és feltárom azokat az okokat amelyek közrejátszottak a marketingkommunikáció változásában. Ezt követően a dolgozat fő fejezetében részletesen gyakorlati példát is hozva ismertetem az online marketing leggyakrabban használt megoldásait. A fejezet végén pedig szót ejtek arról is, mire számíthatunk a jövőt illetően. Végezetül a dolgozat utolsó fejezetében kifejtem a pozitív és negatív kritikus pontokat, majd megoldási javaslatot teszek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális transzformáció, influencer, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, szingularitás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |