Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban

Mucsi Balázs (2021) Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Mucsi_Balazs_Zarodolgozat.pdf] PDF
Mucsi_Balazs_Zarodolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (629kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom tárgyának kiválasztásában kiemelt szerepet játszott, hogy számomra egy érdekes téma legyen, illetve a megfelelő szekunder források keresése se okozzon nagy bonyodalmat. Éppen ezért a téma az online marketing köré épül, amiben ismertetni szeretném a technológiai fejlődés nyomán létrejött online marketingkommunikációs megoldásokat. Célom, hogy megértsem és feltárjam az effajta megoldások mögötti szemléletmódokat, ösztönözzem azokat a vállalkozókat, akik eddig vonakodtak az online történő marketing tevékenységtől.  A dolgozat első fejezetében részletezem a marketing fejlődés 4 korszakát, majd bemutatom az eddigi marketingkommunikációs megoldásokat és feltárom azokat az okokat amelyek közrejátszottak a marketingkommunikáció változásában. Ezt követően a dolgozat fő fejezetében részletesen gyakorlati példát is hozva ismertetem az online marketing leggyakrabban használt megoldásait. A fejezet végén pedig szót ejtek arról is, mire számíthatunk a jövőt illetően. Végezetül a dolgozat utolsó fejezetében kifejtem a pozitív és negatív kritikus pontokat, majd megoldási javaslatot teszek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális transzformáció, influencer, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, szingularitás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:55
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet