Az adat szerepe az online marketing piacon

Jászberényi-Szurok Rebeka (2021) Az adat szerepe az online marketing piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az adat szerepe az online marketing piacon_JSZR.pdf] PDF
Az adat szerepe az online marketing piacon_JSZR.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Május 16..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmas.pdf] PDF
Bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (542kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja körül járni az adott témát, miszerint napjainkban az online marketing világában a legfontosabb ütőkártya az adat, mégpedig a felhasználókról szerzett adat. Ez alapján tudunk megfelelően célozni egy-egy hirdetést, felmérni annak sikerét, elemezni, valamint elszámolni is. Az uralja a piacot, aki a legtöbb adattal rendelkezik fogyasztóiról és aki ezt jól tudja használni. Kérdés azonban felhasználói oldalról, mi éri meg nekünk? Megéri-e az adatainkkal fizetni? Tudjuk-e valójában mire használják fel adatainkat? Az is lehet, hogy mégsem minden egyszerű „adathalászat”?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Gyene Pál István
Külső
főiskolai docens; Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Harsányi Dávid
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatbiztonság, adatgyűjtés, adatok, digitális média, GDPR (General Data Protection Regulation), online marketing, reklámkampány
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:55
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet