Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében

Kovács Balázs Ignác (2021) Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kovács Balázs Ignác Szakdolgozat.pdf] PDF
Kovács Balázs Ignác Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájaként, a gazdaság egyik legdinamikusabban fejlődő ágazatát választottam, amely nem más, mint az E-kereskedelem. Ez jelentheti az online piactéren értékesített árukat szolgáltatásokat, de egy tágabb értelemben véve a cég marketinges tevékenységét, kereskedelmi kapcsolataik megteremtését, illetve kialakítását. A téma kiválasztásánál, nagyon fontosnak tartottam azt, hogy egy olyan területéről végezhessem a kutatásaimat, amelynek fejlődését és ’kivirágzását’ többen végig követhettük, valamint egy olyan folyamat mögé tekinteni, amely már beépült mindennapi életünkbe, talán természetesnek is mondhatjuk létezését. Dolgozatomban kitérek a digitalizáció megjelenésére, fejlődésére, illetve, hogy az ebből adódó innovációkat, hogyan kezelte és fordította saját előnyére a világ vezető szépségipari cégének magyarországi leányvállalata, a L’Oréal Magyarország Kft. Milyen üzleti modell átalakulásokat figyelhettünk meg az utóbbi években, illetve minek köszönhetjük ezeket? Bemutatom, hogy milyen jövőt jósolnak az e-kereskedelemnek, hogy mekkora szerep fog rá hárulni a pandémia után, amelyről elmondhatjuk, hogy nagyban felgyorsította a szükségletet digitális megoldások alkalmazására. Szükségessé tette azok leggyorsabb és legoptimálisabb felhasználását a piaci helyzet lehetséges fenntartása érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizálás - digitalizáció, e-kereskedelem, innováció, L'Oreal Magyarország Kft., üzleti modellek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:55
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet