Az üzletkötői munka és annak marketing vonatkozásai

Szabó Adrienn (2021) Az üzletkötői munka és annak marketing vonatkozásai. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az üzletkötői munka és annak marketing vonatkozásai.pdf]
Előnézet
PDF
Az üzletkötői munka és annak marketing vonatkozásai.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat.pdf] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a Lyreco CE, SE Magyarországi Fióktelepénél betöltött üzletkötői pozícióm során alkalmazott értékesítési tevékenységeket elemzem. A vállalat egyéb vállalkozásoknak értékesít, tehát a B2B szegmensben tevékenykedik. Fő profilja a teljeskörű cégellátás, ami azt jelenti, hogy minden olyan szekcióval kiszolgálja partnereit, ami az irodában vagy a gyártásban, termelésben szükséges lehet, úgy, mint irodaszer, higiéniai termékek, munkavédelem, vendéglátás, archiválás vagy akár csomagolás.A dolgozatban részletesen bemutatom a területi képviselők szerteágazó értékesítési tevékenységeit a bővítéstől, keresztértékesítéstől kezdve a különböző eladásösztönző aktivitásokig, illetve az új ügyfélszerzés folyamatát is ismertetem. Kitérek az online és offline marketingeszközökre is, illetve párhuzamosan azt is elemzem, hogyan befolyásolhatja, növelheti az üzletkötői tevékenység a lojalitást a vállalat felé. Emellett arra is keresem a választ, hogy az üzletkötő személyisége szerepet játszhat-e a lojalitás kérdésében egy olyan szektorban, ahol a profit és a nyereség az elsődleges cél az ügyfelek részéről. Ezt elsősorban interjúkon keresztül vizsgálom, mind az üzletkötői, és mind az ügyfelek oldaláról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business to business, értékesítés, interjúk, lojalitás, marketingeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:54
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:54
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37608

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet